De Verbinders

Gewoon voor de gezelligheid kwam Renate Diks bij mij voor een kopje thee. "Ik heb een retro caravan, kan die niet bij jou staan?" vroeg ze aan mij. En onder veel gelach is het idee voor een samenwerking ontstaan. Renate wil vanuit haar uitgeverij 'Schrijverij Mooi Mens' haar boeken verkopen. Ik kan mijn praktijk promoten door kristallen te laten zien en eventueel te verkopen. Daarnaast zijn we heel gezellig 😄, kunnen we goed luisteren, hebben we veel levenservaring en een goed hart!

De volgende dag voelde het nog goed. Het voelde heel goed. Kriebels, opwinding, hyper, energie, alles vloog door mijn lichaam dat het begon te trillen. Lichte spanning maakte plaats voor nog meer ideeën. Oh wat heerlijk deze flow. We versterken elkaar, zo fijn!

Op zaterdag zijn we weer bij elkaar gekomen. De vrijdag ervoor was ik aan het wandelen met een vriendin. We hadden het over de rollen die we in onze praktijk vervullen. Ik heb de rollen 'gids' 'therapeut' en 'coach' aan mijn praktijk gekoppeld. "Eigenlijk ben ik vooral een verbinder", zei ik tegen haar. Ik kan mensen aan elkaar verbinden, maar ook mensen de juiste richting op begeleiden; (weer) verbinden met hun eigen pad. 

Op zaterdag is Renate weer bij mij. "We moeten een naam hebben", zei ze. "Iets met verbinders, of zo". Hoe mooi is dat. De naam was ons al ingegeven! 

We verbinden onze energie met elkaar. En we verbinden mensen uit de omgeving met ons én met elkaar. 

Het past zo in mijn visie voor een andere wereld. Het past! Het is leuk! Ik ga ervoor!



De Verbinders
Er was eens een Mooi Mens 
Een ontmoeting met WijSamenLeven volgde spontaan
De energie trok iets in deze dames aan
De mooie samenwerking lag als een zaadje te wachten
Wat eerst een leuke grap leek waarom ze hartelijk lachten
Het zaadje bleek vruchtbaar en is ineens aan het bloeien gegaan
En is er een mooie samenwerking ontstaan

Reacties