Reiniging van 7 karmische patronen

Soms voor ik ga slapen luister ik naar een videoboodschap van Jan Verhaar. Gisteren raakte de boodschap van Aartsengel Michael mij. Ik voelde dat ik deze blog daarover mocht schrijven. Dat deze boodschap niet alleen voor mij is, maar ook voor iedereen die mij volgt. 

Boodschap van Aartsengel Michael 
Elke ziel bouwt door zijn vele levens heen, op een onbewust niveau, 7 karmische patronen op
1 arrogantie en macht
2 verslaving
3 oordelen of vooroordelen
4 geweld 
5 haat
6 slachtofferschap
7 schuld en schaamte

Deze patronen zijn het overlevingsmechanisme van het ego (of schijnzelf). 
Het ego gaat ervan uit dat deze patronen helpen om zich staande te houden tegenover de buitenwereld. 
Als mensenziel bouw je hier een karmische schuld op naar je broeders en zusters, naar God. Als ziel zul je deze schuld met God moeten vereffenen. 

Michael nodigt iedere mensenziel uit om via inwendig onderzoek te zuiveren van zijn of haar karmische last.

Waarom raakt het mij?
Geregeld hoor en lees ik over uit verbinding gaan/zijn met je ziel en dus met het Goddelijke. Deze boodschap van Michael geeft mij heel duidelijk aan op welke punten ik uit verbinding kan gaan of waar ik in het verleden uit verbinding ben gegaan. Alleen al dit besef, deze herkenning doet mij veel. Ik kan met deze inzicht in de 7 patronen makkelijker spiegelen. Nog beter in mijzelf kijken wat iets of iemand met MIJ doet en waar ik aandacht aan mag geven. Weer terug komen in verbinding. 

Wil je het ook luisteren?
Het fragment over het reinigen van 7 karmische patronen  is te luisteren via DE GROND VAN HET LIJDEN WIL HERKEND WORDEN, Deel 14/24 van 'Voor de Mysticus van de 21e eeuw'
Jan Verhaar heeft in 72 pagina's alles uitgeschreven. Deze publicatie is online te lezen via janverhaar-chetana

Reacties