Godendoosje laat wensen uitkomen

Manifesteren is voor mij het werkelijk worden van mijn ideeën en wensen. Zuivere, pure ideeën en wensen die ook een belang hebben om werkelijk te worden. Daar bedoel ik mee dat de ideeën en wensen passen bij de stappen die ik mag maken in mijn leven. Passen bij het plan wat ik voor ik naar de aarde kwam al had ontworpen. Een plan op hoofdlijnen zonder tijdspad, zo zie ik het. Telkens zijn er momenten of kansen waarop ik een deel van het plan werkelijk kan maken. Het is mijn keus of en wanneer ik ze werkelijk maak. 

Op 1 februari dit jaar heb ik een post geschreven: 'Manifesteren met Godendoosje'
Het Godendoosje had ik gevuld met een aantal wensen. Diepe wensen kan ik wel zeggen. 

Wens 1:
Ik was in het najaar in gesprek met mijn zoon erachter gekomen dat hij zich niet fijn, veilig en vertrouwd voelt. Daardoor had hij veel angsten gekregen waaronder dat ik er op een dag ineens niet meer kon zijn. Heel verdrietig voor hem en mij raakte het ook diep. Hij durfde daardoor ook niet meer zonder mij te slapen en zeker niet in zijn eigen kamer. Mijn wens was dat hij zich weer fijn, veilig en vertrouwd kan voelen in zijn lichaam. Dat hij hierin geholpen gaat worden. En dat hij zich zo voelt dat hij weer zonder mij kan slapen. 
In januari hebben we kennis gemaakt met een hele lieve vrouw. Mijn zoon is haar gaan vertrouwen. Dat vond ik al zo fijn. Dat hij ook iemand anders gaat vertrouwen. De juffen op school is hij ook gaan vertrouwen en zo werd de wereld steeds weer een beetje groter. 
Met hulp van de lieve vrouw is naar voren gekomen dat de slaapkamer van mijn zoon niet fijn voelde. Er stonden veel te veel spullen in en ook spullen van de overleden opa's. Geen fijn omgeving dus voor mijn zoon. De hoogslaper voelde ook als onveilig. 
Inmiddels is de hele kamer veranderd. Veel spullen mochten verkocht worden. Heel bijzonder want nagenoeg alle spullen die mijn zoon wilde verkopen zijn ook verkocht! Van het gespaarde geld heeft hij een DJ controller set kunnen kopen. 
Bij het uitzoeken van een bed voor in zijn nieuwe kamer gaf hij aan: "Mama, ik ben het eigenlijk wel beu om bij jou te slapen." Een mooiere zin kon ik me niet wensen. Wat was ik blij voor hem. Hij was toe aan zijn eigen kamer. Hij voelde zich goed. Hij maakte zijn keuzes. Hij is gaan dromen over DJ en kon een controller set kopen. 
Wauw, de wens is uitgekomen. Mijn zoon vertelde aan de lieve vrouw: "Ik voel mij weer fijn, veilig en vertrouwd in mijn kamer". Yes!!

Wens 2:
Sinds 1 maart werk ik weer 24 uur per week voor de gemeente Lingewaard. De wens om het huis waar ik in woon op mijn naam te zetten is in vervulling gegaan! Zo bijzonder. Dit leek onmogelijk. 
Een goede adviseur heeft mij heel fijn geholpen. De bank waar de hypotheek van de woning onder is gebracht dacht ook zo fijn mee. Samen hebben ze een prachtige constructie gemaakt. Ik snap het maar ten dele, maar ik zie ook dat ik heel goed ben geholpen!

Wens 3: 
Berusting vinden in de keuzes die de man, die eerder mijn geliefde was, maakt of juist niet maakt. Ik voelde mij nog zo verbonden of misschien beter gezegd vervlochten. Ik kan het nu laten zijn. Mijn energie gaat niet meer omlaag of er stromen geen heftige emoties meer door mij heen als ik met hem in gesprek ben.

De wensen zijn ook in vervulling gegaan omdat ik mij heb uitgesproken, mijn kwetsbare kant heb durven laten zien. Daarnaast heb ik een cursus Karmic Healing gedaan. 

Als antwoord op mijn eerdere blog:
"Het Godendoosje laat mijn wensen uitkomen"

Dank je wel mooi Godendoosje!
Dank je wel Lichtwereld!
Dank je wel lieve mooie Ziel!



:

Reacties