Magnetron frequentie

De magnetron heeft nooit echt goed gevoeld. Ik gedoogde dit apparaat in huis. 

Tot laatst een lieve vrouw bij mij op visite was. Ons gesprek ging over gezonde voeding. Zij is heel kundig in het zo gezond mogelijk eten. Zo kwam ook de magnetron in ons gesprek naar voren. Ik gaf aan haar aan dat ik het apparaat zeker al een paar jaar niet had gebruikt. Waarom ik dan de stekker er niet uit trok. 

Dat heb ik gedaan. Ik heb de stekker eruit getrokken. Ik heb zelfs het hele apparaat uit de kast gehaald. Wat voelde dat goed. 

Ik heb het apparaat te koop aangeboden. De frequentie ging in dit proces flink omlaag. Zoveel oplichters die reageerde. Geen fijne mensen in huis die wilde kijken en niet wilde betalen wat ik er voor vroeg. Ik voelde mij gisteravond flink geïrriteerd en niet fijn. Het kostte me veel energie om positief te blijven. Wat was er toch aan de hand? 

Vanmorgen kwam het antwoord. Ik heb in mijn meditatie mij verbonden met mijn ziel. Vrij snel kreeg ik de ingeving om te zoeken naar 'magnetron gezondheid'. Daar begon alles bij mij te stromen. Het apparaat is echt ongezond. Dat kan ik toch niet aan iemand verkopen. Dat past niet bij wie ik ben. 


Een apparaat, wat nog goed is, wegdoen was wel even een gesprek wat ik met mijzelf had. Toch voelde het wegdoen het enige juiste. 

Vanmorgen is het apparaat naar de gemeentewerf gebracht. Wat voel ik me weer fijn! 


Het gaat niet alleen om het apparaat. Het gaat om waar ik voor sta en wat ik andere wil en kan geven. Als ik mijn frequentie verlaag kom ik in aanraking met mensen in die lage frequentie. Dat maakt mij minder positief en kost mij meer energie. Daar voel ik mij niet fijn bij. 



Reacties